Sunday, October 23, 2005

FLUC_2 the new location

Tot ma chinui sa va explic cum am ajuns in pasajul ala subteran pt ca stiam de la karl fmzombiemaus ca e vorba de bere pe gratis. Si la tejghea chiar era un punkist chef de la maison care vorbea cu un accent indescriptil, avea unghii negre si niste inele de argint cu fel de fel de treilisuri si spirale. Cu miinile astea omu asta impartea cremwursti fierbinti si te intreba 'vrei mustar dulce sau acru fiule'? Berea in pahare de plastic se stringea, lume girla pe trepte in jos, stateam pe lazi dinalea goale cu ceva paturica peste. In spate de tot deci chiar in capatul celalalt al tunelului era intinsa o pinza pe care faceau ceva proiectii care curgeau cumva si in sus pe tavan, dj nu stiu cine era ca toti se intrebau ce stil baga - era un tip in virsta cu paru colorat. Cele mai tari intilniri se intimplau direct la tejghea, acolo i-am cunoscut si pe GLUTAMAT. Nu stiu daca exista trupa care sa o respect mai mult decit pe asta din Austria, sper sa ii aducem odata si pe la noi. Ii stiu de cind cu albumul lor irano-noizist Dreamistan cu un fel de aprozarist mustacios care tinea in mina ceva pusca de vinatoare. De la no wave-ul berlinez gen Palais Schaumburg nu stiu daca am mai prins asa. Dupa baiatu de la Glutamat care zicea ca bah sa vii la MQ ca Marti sau Miercuri facem ceva jam improvizat oricine poate sa intervina timp de 6 ore incepind cu ora 1, uite ca am dat de o tipa care face ceva krachmusik. E singura tipa (pe linga billy roisz i guess) care face zgomot in viena - cica a cintat in tot felul de trupe de hc - numa ca tre sa fac rost de contactul ei. Din ce in ce mai multa lume vechi tovarasi de Fluc din alte vremuri, iata ca dau de sunetistu care zice ca a mixat la Whitehouse si ca Das Fleisch(carnea) a pus si el acolo la concertul ala. Dupa aia m-am vazut cu astia de la dy : namo' care fac si ei muzica experimentala - au inceput pe analog dar acum lucreaza mult cu emulatoare si cu softul MAX. Am primit de la ei ceva cut-uri dintr-un live pe nume moving soundscape V. In final am ajuns si in spate de tot pe niste intrari laterale care ieseau in vechile veceuri din pasaj, acolo era jihad pe bune. Erau molozuri darimate, tencuiala verde era data jos printre cataroaie, si ajungeai pe niste coridoare dinalea din nochnydozor cu tintari la neone impainjenite. Arhitectul imi zicea ca sus o sa fie partea mica iar jos o sa fie echivalentul de la FLUC Mensa. THX Karl!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home