Sunday, October 23, 2005

one bomb one target at the EKH in Vienna


am fost aseara la singurul squat functional vienez faimosul EKH(care a implinit de curind 15 ani de existenta) dar asta nu inainte ca sa merg la party-ul de re-lansare al clubului FLUC - probabil cu Rhiz unul din cele mai tari locuri pe muzica experimentala si alternativa din viena. m-am decis sa merg la EKH dupa ce mi-a spus Karl Killian ca o sa puna acolo EAT DEAD GORE! sau cum i se spune one bomb one target (asta pe partea de harsh noise). E unul dintre cei care chiar a sustinut scena locala inafara marilor curente. Pe post de Eat Dead Gore! a bagat mai curind un macel de jungle plin de breakcorisme zgomotoase, in spate erau ceva gabba-hardcore care iti frectionau lobii anteriori cu stroboscopii ucigatoare. Trebuie sa spun ca venisem si ca sa o vad pe Dropdread care sta aici in Viena pina vineri am inteles si care punea in aceeasi seara drill-uri. Puteai sa pendulezi dintr-o parte in alta si daca ieseai pe scari dadeai dadeai in tot felul de alte intrari - la un moment dat am ajuns in nu stiu asociatie herzegovina unde erai diversi batrini la un fel de bar improvizat - pe linga poze si decupaje din ziare sus erau aranjate rinduri de cupe si alte trofee sportive.

O sa mai intre poze din Fluc. Dar pina una alta sa va vorbesc despre noua locatie si publicul de acolo. Nu e departe de locul vechi (Fluc Mensa). Stiam deja de la Karl ca e ceva pt insideri si ca o sa se stringa toata scena vieneza acolo. De cind sint in Viena am ajuns cu Karl la vre-o trei chestii si peste tot alt public. La faimosii japonezi de Melt Banana si la Bülbül publicul era in genere goth(scena de goth pare foarte dezvoltata aici), darkwave, punk(o sa revin cu detalii). Acum la Fluc era mishto ca inauntru era o masa mare de oameni in jur de 30-40 de ani, iar afara pe scari era mai multa pustime. La EKH era in schimb multa pustime.
Fluc-ul nou este intr-un pasaj subteran transformat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home